バンコクマインド

タイの過去現在未来と音楽映画書籍の旅

IT'S A LAUGH ~とんだお笑い草

 

You must be thinkin' something
But you ain't sayin' nothing
You remember me
I used to be your boyfriend

There ain't no point in reason
It only gets defensive
Why should we ruin the purity of the moment

 

思案顔だね

ずっと黙ってるけど

元カレの顔なんて

忘れたんだろ?

 

弁解がましい

言い訳は無用

最後の瞬間まで

気持ちに素直になれない

 


It's a laugh, what a laugh
It's so stupid I gotta laugh
And the funny thing is everyone thought
We were forever

It's a laugh, what a laugh
It's so stupid that I gotta laugh
And the other thing is I really thought
That we were special

 

笑っちゃうよ

そうするしかないだろ

あまりにも間抜けすぎる

皮肉なのはさ

俺たちの愛は本物だ

そう誰もが思っていたことなんだよ

 

ホントに笑えるよな

とんだお笑い草だ

もう呆れるしかないレベル

一番間抜けだったのは

俺自身が

二人の愛は特別だなんて

信じ込んでいたことさ

 

 

Maybe I should feel guilty
Is that the American way
But I just look at myself
As if I were above me

 

アメリカの流儀に従えば

責められるのは俺のほう

ただ背伸びしていたんだ

あまりに滑稽なことにね

 


You must be thinkin' something
But you ain't saying nothing
You remember me, I have been here always

It's a laugh, what a laugh
It's so stupid I gotta laugh
And the funny thing is everyone thought
We were forever

It's a laugh, what a laugh
It's so stupid I gotta laugh
And the other thing is I really thought
We were special, we were forever

 

written by Daryl Hall

 

IT'S A LAUGH      HALL AND OATES

www.youtube.com