バンコクマインド

タイの過去現在未来と音楽映画書籍の旅

UP,UP AND AWAY

 

Would you like to ride in my beautiful balloon?
Would you like to ride in my beautiful balloon?
We could float among the stars together, you and I
For we can fly 


Up, up and away
My beautiful, my beautiful balloon

 

私の気球にあなたも乗ってみない

綺麗な色でしょう?

星と一緒に空に浮かびましょうよ

あなたと私で

二人ならきっと飛べる

 

もっともっと

空高くまで

 

 

The world's a nicer place in my beautiful balloon
It wears a nicer face in my beautiful balloon
We can sing a song and sail along the silver sky
For we can fly 


Up, up and away
My beautiful, my beautiful balloon

 

この気球に乗れば

世界はもっと優しくなれる

みんなの笑顔もずっと素敵に変わる

銀色の夜空を漕いでいきましょう

一緒に歌を口ずさみながら

私たちは空を飛べるんですもの

 

もっともっと

高いところまで

 


Suspended under a twilight canopy
We'll search the clouds for a star to guide us
If by some chance you find yourself loving me
We'll find a cloud to hide us
We'll keep the moon beside us

 

黄昏時の天蓋にぶら下がって

雲に隠れている星を見つけましょう

私たちを導いてくれるはず

私の想いをあなたが感じてくれたなら

二人をそっと隠してくれる雲を見つけましょう

お月様に傍に居てもらうようにして

 

 

Love is waiting there in my beautiful balloon
Way up in the air in my beautiful balloon
If you'll hold my hand we'll chase your dream across the sky
For we can fly 

 

私の気球に乗っているのは

二人の愛

空の向こうに浮かんでいるの

手を握ってくれる?

あなたの夢を夢を追いかけて

一緒に空を駆けましょう

だって私たちは

空を飛べるのよ

 

Up, up and away
My beautiful, my beautiful balloon
Balloon...


Up, up, and away
Up, up, and away
Up, up, and away...

 

written by Jimmy Webb

 

UP,UP AND AWAY        THE 5TH DIMENSION

www.youtube.com