バンコクマインド

タイの過去現在未来と音楽映画書籍の旅

LET ME BE THE ONE WHEN YOU NEED SOMEONE

f:id:bkkmind:20201016112608j:plain

 

Some sleepless night
If you should find yourself alone
Let me be the one you run to
Let me be the one you come to 
When you need someone to turn to
Let me be the one

 

孤独に襲われ

寝つけない夜には

僕のそばに居るといい

頼れる誰かを探しているのなら

僕に寄り添っていいんだ

To set things right
When this old world's turned upside down
Let me be the one you run to
Let me be the one you come to
When you need someone to turn to
Let me be the one

 

物事の道理が通らず

この世界がめちゃくちゃな時にこそ

僕のもとに駆け寄っておいで

道しるべが必要ならば

僕がそれを示そう

For love and understanding
To find a quiet place
For silent understanding
A loving touch
Come to me

 

二人の愛と信頼が

満たされる場所

言葉を交わさなくとも

揺るぎの無い触れ合いを求めているのなら

When things go wrong
And there's no love to light the way
Let me be the one you run to
Let me be the one you come to
When you need someone to turn to
Let me be the one

 

何もかもがうまくいかない

これからの人生に道しるべを探せない

そう感じた時にこそ

僕のそばにおいで

僕の懐にとびこんでおいで

 

(Written by Roger Nichols & Paul Williams)

 

f:id:bkkmind:20201016115213j:plain

 

JACK JONES     Let Me Be The One

www.youtube.com

 

f:id:bkkmind:20201215112350j:plain